جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر ویژه دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۹:۳۹:۱۹محمد صادق امینی

مشعل سکوی فاز 16 پارس جنوبی روشن شد

باشگاه خبری فراساحل: مشعل سکوی فاز 16 پارس جنوبی ساعت 11 صبح امروز روشن شد. یک منبع آگاه با اعلام این خبر به باشگاه خبری فراساحل گفت: عملیات روشن کردن مشعل(Flaring)  امروز با حضور تعدادی از مدیران ارشد شرکت نفت و گاز پارس و مدیران ارشد پیمانکار این پروژه انجام شده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا یک هفته آینده گاز تولید شده از این میدان وارد خط لوله می‌شود.

بنابر اظهارات این مقام آگاه، تعدادی از مدیران شرکت نفت و گاز پارس، مهندس رضائیان، مدیر عامل شرکت ایزوایکو و تعداد دیگران از مدیران ارشد این مجموعه، منجمله جناب آقای مهندس عباسپور مدیر عامل شرکت مبین سازه گستر خلیج فارس (از شرکت‌های زیر مجموعه ایزوایکو) صبح امروز از طریق هلی کوپتر برای شرکت در این مراسم بر روی سکو حضور یافتند.

این منبع آگاه در ادامه اظهارات خود با اشاره به اینکه قرار بوده که استاندار بندر عباس هم در مراسم امروز حضور بهم رساند، افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده و دعوت بعمل آمده توسط مدیریت محترم مجموعه، از استاندار محترم بندرعباس، قرار بود که جناب آقای دکتر جاسم جادری، هم در این مراسم حضور بهم رسانند ولی به دلیل ضرورت حضور ایشان در جلسه تامین استان که امروز برگزار گردید، امکان حضور استاندار محترم بندر عباس در این مراسم فراهم نگردید.

این منبع آگاه تصریح کرد: البته طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است برای افتتاح رسمی این پروژه، جناب آقای دکتر حسن روحانی، ریاست محترم جمهوری و جناب آقای مهندس زنگنه، وزیر محترم نفت و سایر مقامات عالی رتبه دولتی حضور یابند.

لازم به ذکر است که کل سازه‌های دریایی فاز 16 پارس جنوبی از قبیل سکو، جکت، پل ارتباطی و سایر متعلقات آنها توسط شرکت مبین سازه گستر خلیج فارس ساخته شده است. این در حالی است که حمل و نصب سکو و جکت این پروژه و اجرای عملیات لوله گذاری این فاز، بر عهده شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران بوده است و شرکت‌های دیگری نظیر پترو کیان، تسکو در عملیات پیش راه اندازی و همچنین شرکت فن آوری فراساحلی اومگا نیز مدیریت عملیات دریایی و شناور پروژه مذکور را بر عهده داشته است. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌گردد. 



  کد خبر : 95
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
  محمد صادق امینی

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :